Menu
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ

Αποστολές και επιστροφές


ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

- Πολιτική τιμών

Όταν δεν αναφέρεται προθεσμία εκτέλεσης κατά την παραλαβή της παραγγελίας, η παροχή οφείλεται το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών μετά τη λήψη της παραγγελίας από την Lary.gr, εκτός εάν υπάρχει πρόβλημα στη διαθεσιμότητα του είδους και αυτό έχει γνωστοποιηθεί εξαρχής στον πελάτη που πραγματοποιεί την παραγγελία ή λόγος ανώτερης βίας. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ - 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογούν Φ.Π.Α.). Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Lary.gr διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη.

Οι ώρες των δρομολογίων της καθε αποστολής δεν ειναι διαπραγματευσιμες.  Η εταιρία δεν δεσμεύεται σε καμία περίπτωση στην αποστολή της παραγγέλιας των προϊόντων, τα οποία προσφέρονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, και λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους παρουσιάζονται σε διαφορετική τιμή απο την ισχύουσα τιμή στον εκάστοτε αναρτημένο τιμοκατάλογο.

* Ολες οι παραγγελίες επιβαρυνονται με έξοδα αποστολής.  Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το ελάχιστο κόστος αποστολής δέματος εκτός Αττικής, είναι 4 ευρώ.
* Επιβεβαίωση της παραγγελίας: Κάθε παραγγελία ακολουθεί πάντοτε
e-mail ή/και τηλεφώνου για την επιβεβαίωση της.

- Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνο για όσο διάστημα δεν έχει ακόμα εκτελεστεί και δεν έχει παραδοθεί το είδος (δηλαδή δεν έχει εκδοθεί δελτίο αποστολής), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail), είτε τηλεφωνικά.  Έχετε την δυνατότητα να ενημερώνεστε για την πορεία της παραγγελίας σας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail).

- Διαθεσιμότητα προϊόντων

Η εταιρία επιφυλάσσεται να ενημερώσει τους πελάτες σε περίπτωση μεταγενέστερης μη διαθεσιμότητας παραγγελθέντος είδους, για τον πιθανό χρόνο παράδοσης.  Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον πελάτη, χωρεί ανάκληση της παραγγελίας η οποία γίνεται αζημίως για τον πελάτη. Η τυχόν λοιπή παραγγελία εκτελείται κανονικά.

- Παραλαβή παραγγελίας

Η παραλαβή γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου. Τρόπος παράδοσης παραγγελίας.  Η παραγγελία του πελάτη αποστέλλεται στη διεύθυνση που ο ίδιος έχει υποδείξει στην Lary.gr κατά την παραγγελία του, με μέσα της επιλογής της Lary.gr.  Η αποστολή της παραγγελίας επιβαρύνεται με έξοδα μεταφοράς, αναλόγως όγκου και βάρους. Το λογισμικό του e-shop υπολογίζει και ενημερώνει τον πελάτη για το κόστος των μεταφορικών του, λίγο πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.

- Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση, με χρέωση της Lary.gr.

Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα θεωρηθεί/ούν ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση, η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται με χρέωση της Lary.gr. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη σε οποιοδήποτε κατάστημα διατηρεί η Lary.gr με το εμπορικό σήμα «Lary.gr» πανελλαδικά, είτε με αποστολή αυτού/αυτών, επιβαρυνόμενη η Lary.gr με τα έξοδα παραλαβής του, με μέσα της απολύτου επιλογής της Lary.gr και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της Lary.gr. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.